December 14 2018 09:15:00
Navigation
· FREE davk.dk Loop's
· Kontakt davk.dk

· davk.dk baggrunde

· Annoncer
Besøgende
· Gæster online: 23

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 312
· Nyeste bruger: Mazufa
Senest Online
calle01:13:58
2jur01:48:13
thtorben03:27:44
Gala190503:41:29
Bent Hulsroej09:29:56
mojo12:16:54
gerhardp15:44:46
HSChristiansen16:12:36
Carsten Jakobsen17:03:35
F_K_Hansen18:28:19
Se indlæg
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv debat
Søger du en billig video?
Galwis
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 20-03-2018 14:58
Begynder

Antal indlæg: 11

Hej alle,

jeg er i gang med at starte selvstændigt. Da min portfolio endnu ikke er så stor tilbyder jeg at lave videoer billigt for at opbygge dette.

Jeg har endnu ikke meget at vise frem, men i er velkommen til at tage et kig på min youtube kanal: https://www.youtu...subscriber

I kan kontakte mig her i tråden eller på min e-mail: contact@galwis-production.com

Mange tak Smile
Redigeret af Galwis d. 20-03-2018 14:58

verner
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 21-03-2018 11:55
Brugers avatar

MEGA bruger

Antal indlæg: 3221

Hej Galvis,

Held og lykke med dit nye initiativ.

DAVK er tænkt som et hjælpe-forum og som sådan ikke som en salgs-platform.

Vi er rare mennesker, der godt kan tåle andre og et enkelt "salgs-pip" en sjælden gang.

Jeg forestiller mig at du er fornuftig nok til at kunne dæmpe slags-retorikken.

mvh Verner

http://www.zoomfotovideo.dk/
Galwis
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 21-03-2018 12:20
Begynder

Antal indlæg: 11

verner skrev:
Hej Galvis,

Held og lykke med dit nye initiativ.

DAVK er tænkt som et hjælpe-forum og som sådan ikke som en salgs-platform.

Vi er rare mennesker, der godt kan tåle andre og et enkelt "salgs-pip" en sjælden gang.

Jeg forestiller mig at du er fornuftig nok til at kunne dæmpe slags-retorikken.

mvh Verner

Jeg beklager meget, jeg må have misforstået emnet "søg job/tilbyd job"

Der skal ikke komme flere salgstaler her fra, og jeg husker det i fremtiden. Mange tak Smile

Galwis

verner
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 23-03-2018 17:05
Brugers avatar

MEGA bruger

Tommel op
mvh Verner
Video Amatør,
Min foto- & Videoklub

mr_lou
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 24-03-2018 08:00
Bruger

Antal indlæg: 78

Galwis skrev:Jeg beklager meget, jeg må have misforstået emnet "søg job/tilbyd job"

Ja så er vi to.
Jeg troede da også at denne kategori var til sådan noget, og har tidligere undret mig over at den var tom.

www.videoalbum.dk
verner
#6 Udskriv indlæg
Lagt på d. 24-03-2018 11:19
Brugers avatar

MEGA bruger

Kære venner,

Jeg kan godt se, kategorien kan misforstås. Smile

Dog vil jeg sige at kategorien altid har haft en tillægsbeskrivelse der hedder
"Her kan du finde en "partner"."

Denne beskrivelse synes jeg er mere dækkende end "søg job/tilbyd job" Wink

Så jeg retter "kategori overskriften" til "Find en partner"

Jeg håber at I kan leve med det. Tommel op

mvh Verner
mvh Verner
Video Amatør,
Min foto- & Videoklub

mr_lou
#7 Udskriv indlæg
Lagt på d. 24-03-2018 19:27
Bruger

Mjoeh... men "Find en partner" dækker (efter min mening) stadig over, at man kan tilbyde sine evner til en pris, gør det ikke?

Altså f.eks... lad os sige at en eller anden her på forummet var vældig glad for at tag ud og filme til diverse begivenheder, men ikke rigtig gad at bruge tid på at sætte klip sammen efterfølgende, eller at lægge det hele på en Blu-ray Disc med print og cover og designet menu osv.
Så kunne jeg da godt finde på at lave en post hvor jeg netop tilbød den del.

Men er den så godtaget, eller opfattes det også som en "salgs annonce"? Et eller andet sted er det vel begge dele?

www.videoalbum.dk
verner
#8 Udskriv indlæg
Lagt på d. 24-03-2018 22:38
Brugers avatar

MEGA bruger

Jeg kan ikke rigtig finde ud af Mr Lou ærinde,

Jeg går udfra at partnerne selv finder ud af et evt. indbyrdes regnskab.

Måske nogle kan forklare mig, hvorfor man mener at DAVK skal stille gratis spalteplads til rådighed for virksomheder der ønsker at tjene penge Grin
mvh Verner
Video Amatør,
Min foto- & Videoklub

mr_lou
#9 Udskriv indlæg
Lagt på d. 25-03-2018 11:04
Bruger

Mit ærinde? Prøver bare at forklare hvorfor det ikke er nemt at forstå meningen med denne kategori.
Men jeg stopper her, når tonen er på vej i gal retning som jeg kan se den er.

www.videoalbum.dk
HCLHansen
#10 Udskriv indlæg
Lagt på d. 25-03-2018 16:37
Brugers avatar

TOP bruger

Antal indlæg: 578

Må jeg komme med et lille pip?
Det er for mig lidt ærgerligt at I er kommet op at toppes, hvis jeg må bruge det udtryk.Smile Men det er jo altid svært at udtrykke sig på skrift, vi opfatter jo, på hver vores måde, det skrevne!

DAVK.DK er for mig, totale amatør! stedet hvor jeg får hjælp, når jeg kører fast.

Det er også stedet hvor jeg orienterer mig om hvad der hvad der rører sig blandt andre amatører og proffer.
Jeg er af samme årsag også blandt dem der gerne giver en skilling til vedligeholdelsen af DAVK.DK

Og jeg tror ikke på, at der skal være en rubrik hvor der er salg af ydelser, men gerne salg af personligt brugt udstyr. Der er sikkert masser af grupper på Facebook, hvor der er mulighed for salg af vel nærmest alt.Musik

Med venlig hilsen

Hans

vanja
#11 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-03-2018 10:07
Brugers avatar

TOP bruger

Antal indlæg: 695

Jeg opfattede det ikke som gal tone, men vi er jo forskellige og opfatter forskelligt. Det er da fint at man skriver, at man har opfattet det sådan, så man lige kan få rettet opfattelsen og fortsætte som venner. Kom ind igen mr_lou. VH Vanja Tommel op
Asrock 990 FX extreme 3 / amd fx8350 (8 x 4Ghz) / 32 Gb ram / GeForce GTX960 / 480 Gb OCZ agility 3 SSD + 4 Tb HDD /2 HD skærme + 4K skærm/ W10 pro 64/Ubuntu 18.04/Sony Vegas Pro 13/14 /Pan. nv-gs500 / hx-wa3 / hc-wx 970

neumann
#12 Udskriv indlæg
Lagt på d. 26-03-2018 21:15
Brugers avatar

MEGA bruger

Antal indlæg: 3197

Egentlig er der ikke noget galt i at man finder hinanden på davk. Men da vi er ment som et hjælpe forum blandt ligesindede er en salgsannonce for ydelser måske ikke den bedste placering på da vi.

Der er formentlig ikke meget salg i at annoncere sine ydelser her, da vi alle selv producerer på eget udstyr.

Så jeg gætter på at Verner mener det som et godt råd om at det formentlig er spildte kræfter at annoncere her.

Men vi vil altid gerne kigge med på andres produktioner og komme med konstruktive meninger og forslag til ændringer i optagelse eller klipning.
Redigeret af neumann d. 26-03-2018 21:17
Certificeret steadicamoperatør.
Lydteknisk institut/Deltas TV-stereolyd
Lydteknisk institut/Deltas Spektralt gehør

http://bnjpro.dk
verner
#13 Udskriv indlæg
Lagt på d. 28-03-2018 11:26
Brugers avatar

MEGA bruger

Jeg skal være den første til at beklage at jeg har været for hurtigt ude med "riven".

Når jeg kigger på Galwis youtube-kanal er den jo på linie med mange andres.

Som Neumann skriver: "Er der nok ikke ret mange, der bliver "fede" af at pleje deres forretning her på davk.dk"

Når jeg tænker efter, har der tidligere været indlæg fra brugere, der ønskede hjælp til at komme i gang med at redigere deres videofilm og gerne ville betale for det.

Jeg mener nu stadig at det passer bedre at kalde kategorien for "find en partner" Tommel op

Som Mr. Lou, skriver kan det være en salgannonce, men det kan jo også være at man søger en makker eller hjælpende hånd til et projekt.

For at komme tilbage på sporet, vil jeg gerne opfordre jer alle til at kommentere Galwis youtube kanal.
mvh Verner
Video Amatør,
Min foto- & Videoklub

peter1968
#14 Udskriv indlæg
Lagt på d. 09-08-2018 19:55
Nybegynder

Antal indlæg: 1

Hej Galwis med flere...

"Faldt" lige over dette indlæg......
Jeg har tidligere været kæmpebruger af DAVK.DK - men har desværre ikke tiden mere.....

Jeg er dog også formand for en frivillig Idrætsforening, hvor vi laver noget der hedder NERF KAMP !!
- Det er MEGET populært og der kommer mange folk udefra.
Jeg annoncerer udelukkende via Facebook - med billeder og lidt hjemmelavede video'er....

Jeg kan lide din stil og måske du har lyst til lave en film fra en af vores åbninger ??
Tror der er mulighed for at lave rigtig mange fede "skud".....

Økonomisk kan jeg ikke byde så meget - men vi kan dog nok godt finde ud af noget....

Jeg har selv lavet en lille "præsentations" video i 2017 og en i 2018, som jeg altid bruger, når jeg/vi skal vise hvad det handler om - lave reklame.... Så det er altså den officielle video og jeg har desværre ikke evner til at gøre det bedre.....
Men kunne være fedt hvis du vil lave noget med os.....

Yderligere info:
Vi er Alsønderup Idrætsforening og holder til i nærheden af Hillerød, Nordsjælland
Vi spiller NERF KAMP.... med Nerf våben
Læs om vores åbninger/begivenheder og meget mere på vores Facebookside ->
søg efter "Alsønderup Idrætsforening" på Facebook. Link: https://www.faceb...nderupSGI/
Min nyeste præsentationsvideo (2018) er denne: https://youtu.be/... og har pt. ca. 350 views...
Min gamle præsentationsvideo (2017) er denne: https://youtu.be/... og har ca. 1950 views..

Som du kan se, kunne det være fedt med noget mere lækkert video......

Giv mig et praj, hvis du er interesseret....

MVH Peter Windum
Mail: Peter.Windum@Gmail.com

PS: Hvis andre skulle være interesseret i at hjælpe, må I også meget gerne kontakte mig ;-)

NB ! Hvis dette indlæg fra mig hører til i en anden kategori, må I endelige sige til, så flytter jeg det - eller hvis det ikke er "tilladt" må i også endelig sige til ;-)

Hav en vidunderlig dag alle sammen ;-)
Redigeret af peter1968 d. 09-08-2018 19:58

Spring til debat:
Lignende tråde
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
video på hovedet Pinnacle Studio, Corel & Avid 4 17-11-2018 23:18
Pinnacle 20 SYNC af 2 video optagelser Pinnacle Studio, Corel & Avid 7 12-11-2018 21:47
Redigere video på den forkerte led Premiere Elements, Pro og CS 2 04-09-2018 14:06
Ved du hvad det er for en dims? Udstyr - kamera, lys, lyd, osv ... 3 02-08-2018 21:49
Omdanne VOB-filer til egen video streaming tv. Sony Vegas 7 17-06-2018 16:36
Siden dannet på: 0.72 sekunder 51,907,703 Unikke besøg 12324 besøg pr. dag