Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Hvor er vi nået til...?

Sidst opdateret den 4 år siden
KameramannKameramann
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Jeg har ikke kunnet undgå at bemærke, at der er flere at de ’nye’ brugere her på det nye DAVK, som har brugt det samme nick-name, som de anvendte på det gamle DAVK, det kunne være hyggeligt, hvis vi kunne genskabe den gode stemning der i gamle dage var på DAVK.

Det er omkring ti år siden, at jeg selv oprettede mig som bruger på det gamle DAVK, og årsagen var, at jeg var kommet til at lave en aftale om, at jeg ville hjælpe noge bekendte med at producere nogle udsendelser til Frederikssund Lokal-TV, og jeg fik dengang en masse uvurderlig hjælp.

Siden den gang er der virkelig sket meget, et hvert digital kamera kan i dag lave videooptagelser i den bedste HD-kvalitet, og vores mobiltelefoner kan også lave video i en bemærkelsesværdig god kvalitet, men lyden er desværre ikke fulgt med, den er slet ikke på højde med billederne.

I løbet af det forgangne årti, der er YouTube.com også vokset til et gigantisk medie, hvor man kan finde små og store videofilm om ethvert tænkeligt emne, og der er ligefrem nogen, som har gjort det til en ganske givtig indtægtskilde, at de løbende producerer små videofilm om nogle emner, som deres faste abonnenter kigger på, er nogen her fra DAVK, som er blevet youtuber…

Med venlig hilsen
Kameramann
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Ordstyrer: Administrator