Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Pinnacle Studio 24 Ultimate

Sidst opdateret den 3 år siden
jebbe84jebbe84
Nyt medlem
Skrevet d. 3 år siden
Jeg har købt og downloadet Pinnacle Studio 24 Ultimate, og det virkede godt i starten. Men efter en uge ville det ikke mere. Når jeg startede Pinnacle Studio 24 Ultimate kom logoet godt nok frem på skærmen, men efter ca. 30 sekunder kom kun bibliotekvinduet til syne bag logoet, efter et kort øjeblik forsvandt det og logoet stod alene. Ca. 3o sekunder derefter forsvandt det også.
Jeg har også afinstalleret programmet et par gange, men hver gang jeg så har startet det igen, sker der det samme. Jeg har skrevet til Corels kundesupport et par gange og fået to forskellige løsninger på problemet, som jeg har gået præcis efter, og resultatet er blevet nøjagtigt det samme, som jeg har skrevet i afsnittet foroven.
Skrevet d. 3 år siden
Problemet med programmer generelt er, at når man afinstallerer et program, så bliver en masse liggende på computeren, ikke mindst i registreringsdatabasen.
Det kan bl.a. betyde, at indstillingerne fra en tidligere installion stadig er på pc.en og så bliver genoplivet ved en nyinstallation.
Så jeg har oplevet, at jeg har kunne få programmer til at virke igen ved geninstallation, ved først at rense computeren for efterladenskaber.
Det virker ikke hver gang, men det er værd at give et forsøg.
Hent dette program, Ccleaner, i gratisudgaven.
https://www.ccleaner.com/ccleaner/dow...r/download

Når det er installeret, skal du til venstre vælge Registeret, vælg Scan for problemer. Så finder den med garanti en hel masse. Normalt kan man sige ja til, at den kan fjerne alle de problemer, som den finder. Inden den fjerner problemerne, bliver man tilbudt, at den tager en kopi af registreringsdatabasen, hvilket man bør sige ja til, hvorefter den lægger en kopi i din dokumenter mappe. Herefter renser den registreringsdatabasen. Det kan sagtens være mange hundrede eller tusinde rettelser den laver, alt efter hvor meget man lægger ting ind og piller ud igen, samt efterladenskaber i forbindelse med at ting er blevet opdateret.
Pinnacle skal selvfølgelig være afinstalleret inden du gør dette.
Efter rensningen skal computeren genstartes, idet den skal have læst registreringsdatabasen ind forfra med de ændringer, som rensningen har medført.
Herefter kan du prøve at geninstallere Pinnacle igen.
Så er der 2 muligheder - enten hjalp det, eller også hjalp det ikke. Men under alle omstændigheder fik du renset.
Skulle du mod forventning få nogle problemer med andre programmer efter rensningen, kan du evt. genindlæse backuppen du lavede undervejs. Det er ind i Dokumenter mappen og dobbeltklikke på backuppen, hvorefterr den læses sig selv ind igen.
Ccleaner kan i øvrigt også bruges til anden form for rensning, bl.a. fjernelse af cookies osv.
Det kan faktisk være med til at sløve en pc, hvis man er meget aktiv på internettet, idet der efterlades et utal af cookies. Jeg har renset pc.er, der næsten ikke kunne slæbe sig selv, fordi der lå flere hundrede tusinde cookies på den.
Sluttelig kan jeg oplyse, at jeg har brugt Ccleaner på over hundrede pc.er og som jeg husker det, har jeg aldrig haft brug for at læse backuppen ind igen. Men har set nogen på nettet oplyse, at de måtte gøre det.
Ellers er næste skridt nok at kontakte Pinnacle eller se om der findes andre, som har beskrevet samme problem.
jebbe84jebbe84
Nyt medlem
Skrevet d. 3 år siden
Mange tak for svaret.
Jeg har også altid brugt C-cleaner, både til at slette programmer og afinstallere dem. Men i dette tilfælde, selv om jeg har afinstalleret programmet og geninstalleret det flere gange har det ikke hjulpet. Jeg støvsuget både C. og D. drevet for alt, hvad jeg kunne finde af Pinnacle filer, men lige meget hjælper det.
Jeg må afinstallere Pinnacle en gang til, og prøve at gøre som du skriver. Så håber jeg det hjælper.
P
PHH
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Jeg har ikke selv erfaring med dette problem, men i Facebook gruppen Pinnacle Studio Users er der et opslag 7 november med samme problem. Paul Holtz (fra Studio Backlot) anbefaler full reset og henviser til dette link: http://pinnaclestudioinfo.dtvpro.co.uk/resetting-studio?fbclid=IwAR2sPvQ0kLZys8TBuPNIpd-n6iN__J-ZCS2_PlcoSA372hTeF80Xw6zkcX4
Et forsøg værd?
Det er iøvrigt Jeff Naylor der har dette site, og hans bøger om Pinnacle Studio er fremragende.
H
hclhansen
Bruger
Skrevet d. 3 år siden
Hej Ebbe
Har du fået pin 24 til at køre?
Er nysgerrig efter om du har nulstillet din pc og prøvet igen.
Mvh
Hans
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.