Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Canon Legria HF R26

Sidst opdateret den 1 år siden
Skrevet d. 1 år siden
HEJ :-)
Har købt ovenstående brugt for under 500 kr., men det trænger til nyt batteri så ud fra købsprisen tænkte jeg at et nyt uoriginalt til lidt over 100 kr. nok var i orden ;-) et "ægte" koster nemt over 500 kr. :-) men da jeg ikke kender kameraet ville det være ok med det til 100 kr.

Nå, men det nye kom hjem og blev opladet, og da det blev sat i kameraet skriver den at den ikke kan kommunikere med batteripakken :-) jeg får så valget om jeg vil fortsætte JA/NEJ og jeg vælger JA ! nu kan jeg så ikke se rest batteri tid, med prøver så at lade det optage til strømmen er brugt.

Det kører KUN ca. 20 minutter :-(

Batteriet hedder BP-110 3.7VDC - 950mAh/3.52Wh ;-) der skulle vel være mere end 20 minutter på ?

Kan det tænkes at laderen er forkert ? det er en Patona Model 1801 Digital Charger, skal lige bemærke der også var et enkelt Canon BP-110 med og det virker upåklageligt ! efter en tur i samme oplader.

Har nogen her et godt bud på mit problem ?
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 1 år siden
Jeg kender godt beskeden om at kameraet ikke kan kommunikere med batteriet.

Jeg vælger også ja og det spørgsmål har ikke indflydelse på batteriets kapacitet

Der er næsten samme kapacitet (950 & 1050 mAh) på det batterier, du nævner.

Jeg ville nok returnere batteriet og bede om et nyt.

Hvis du har strømforsyning til kameraet, kan du prøve at oplade det uoriginale batteri i kameraet og se om det giver en forskel.

mvh Verner
Skrevet d. 1 år siden
Det mener jeg ikke at der var med men undersøger det lige, og vender tilbage.
Skrevet d. 1 år siden
ØV det er en uoriginal lader der fulgte med, så derfor kan den ikke sættes direkte til kameraet ;-) det er et special stik der sidder på kameraet og det skal være en 5.3 volt lade/strømforsyning.

Så hvad der så best kan betale sig, en anden batteri lader eller strømforsyning ?
vanjavanja
Juniormedlem
Skrevet d. 1 år siden
Duer det ikke? siden du har søgt et nyt (brugt).

Synes om Vanja
Skrevet d. 1 år siden
SORRY, jeg ikke har fået fulgt op på denne tråd :-)
Min situation er den at jeg først købte et nyt uoriginalt batteri, det kunne kameraet ikke se rest tiden på så fandt jeg en ny lader og dette hjalp så heller ikke :-(

Men jeg har også et brugt Canon batteri, og det kan jeg godt lade og kameraet kan fortælle rest tiden på det ;-)
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Ordstyrer: Administrator