Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Leawo DVD Ripper - er det et godt konverteringsprogram fra Video_TS fil til MP4

Sidst opdateret den 3 år siden
M
Mette
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Hej.

Er Leawo DVD Ripper et godt konverteringsprogram til at konvertere en Video_TS fil til MP4?

Jeg har kopieret Video_TS-filen over til min PC fra en DVD.

Mette
M
Mette
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Eller kan I anbefale et andet, gratis konverteringsprogram?
Skrevet d. 3 år siden
Jeg har forsøgt med forskellige - ikke den du nævner, men er godt tilfreds med Freemake video converter, som også har den fordel, at det er gratis. Kan konvertere på kryds og tværs.
https://www.freemake.com/da/
Skrevet d. 3 år siden
Glemte lige at mange også er meget glade for Handbrake, som også er gratis.
Den fungerer også perfekt, dog er den lidt mere langhåret at bruge.
https://handbrake.fr/
P
PHH
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Jeg installerede selv Freemake for vel omkring et år siden og det var fyldt med reklamer. Og der er åbenbart også vandmærker i videoen hvis man ikke betaler – se her: https://www.videoconverterfactory.com/tips/freemake-alternatives.html

Så hvis man har en velfungerende version skal man nok ikke opdatere! Jeg afinstallerede den med det samme.

Jeg bruger selv Any Video Converter til at konvertere og bortset for en opfordring til at købe Ultimate versionen har jeg ikke haft problemer.
Skrevet d. 3 år siden
Mette - du har startet 2 tråde herinde med spørgsmål om konvertering og har fået diverse løsningssvar.
Det ville være rart at høre, om du overhovedet kunne bruge det til noget, eller om du har valgt noget helt andet, som vi så kan lære af.
Når man starter noget, bør man også slutte det - uanset om det er positivt eller negativt.
M
Mette
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Kurt, det har du helt ret i. Tak. Jeg fik det aldrig til at virke med lyden i de andre programmer, men det er nok mig, der ikke er god nok til det. Men til sidst fik jeg det til at virke i Pinnacle Studie 24 Ultimate. Det har jeg været lidt optaget af. Men tak for alle gode råd. De kan bruges i anden sammenhæng. Mette
M
Mette
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Hej, Kurt.
Jeg har du prøvet freemake-konverteringsprogrammet - som du foreslog, da jeg skulle konvertere nogle .mts-filer til mp4-filer. Det er er jo et dejligt let og nemt program at arbejde iSmil.

Men bør man ikke købe programmet?

I den gratis udgave af programmet får man dels et logo med freemake på alle de konverterede filer, og dels kan programmet ikke klare så mange små video-filer ad gangen. Mette
Skrevet d. 3 år siden
Hej Mette
Øv - det får mig til at tænke, at jeg har hørt det før med det vandmærke. Jeg har en ældre version, som ikke laver vandmærke og har så nok valgt ikke at opgradere til en nyere version, da den fint opfylder mit behov.
Så vidt jeg kan se, så vil du ved betaling kun få fjernet vandmærket - ikke få yderligere faciliteter stillet til rådighed. Jeg ved ikke om andre programmer kan klare mange små videofiler på en gang - kaldes normalt noget med batch konvertering.
Så jeg vil igen henvise til Handbrake. Du kan se dens muligheder på youtube. Jeg kan se, at der står noget om batch, men har ikke selv prøvet det, så ved ikke hvad det dækker over.
Men ellers kan jeg også anbefale Any Video Converter, som PHH henviser til. Den findes også i en gratis og en købeversion, og der skulle den gratis version vist opfylde dit behov. Dog ikke mht batch. På deres hjemmeside kan du et stykke nede se forskellen på deres gratis version og købeversionen, og umiddelbart ser det for mig ud til, at gratisversionen kan det du gerne vil.
Der findes også et gratisprogram som hedder Convertilla - dog igen uden batch funktion.
Men der er altså forskellige muligheder derude.
M
Mette
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Nu har jeg taget Handbrake ibrug til batch konvertering af .Mts-filer til MP4 m.v. Det fungerer perfekt. Tilmed kan Pinnacle Studio 24 lide de konverterede filer!. Det er måske lidt ulogisk, hvordan man skal gøre det, men et par YouTube-videoer er rigtig god hjælp. Tak for råd.
Redigeret af Mette d. 09-05-2021 17:23, 3 år siden
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.