Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Hvad ville I vælge ?

Sidst opdateret den 4 år siden
H
hclhansen
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Og optagelserne, du viser her med GoPro8, er håndholdt? :-)
26mook26mook
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
@ hclhansen

GoPro 8, har indbygget elektronisk billedstabilisator som hedder: HyperSmooth 2.0 ! Smil
HSChristiansenHSChristiansen
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Ja det er håndholdt, men jeg holder også med begge hænder da jeg også har en lydoptager koblet til GoPro, selv om der ikke er så meget lyd på denne optagelse, jeg har så et stativ med 2 håndtag, det gør det nemmere.
Når man optager 4K 50fps i HEVC - H.265 kan man ikke bruge HyperSmooth 2.0 men 'kun' den næst bedste indstilling, men med 4K 25fps og mange andre indstillinger kan man køre HyperSmooth 2.0 som er vildt god.
H
hclhansen
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
#26mook
Du siger:
GoPro 8, har indbygget elektronisk billedstabilisator som hedder: HyperSmooth 2.0 ! Smil

Nåh ja, nu er det jo ikke alt, hvad der påstås i reklamer, der nu også står mål med virkeligheden, så en undskyldning for at prøve dig af, lå jo tæt på, her hvor vi cykler rundt, når vi snart ikke må andetBlink
Du har jo ret, sammen med HSChristiansen´s video!
Det virker!!!
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.