Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Laptop der kan klare 4K videoredigering max 10.000 kr

Sidst opdateret den 2 år siden
H
HenrikJensen
Nyt medlem
Skrevet d. 2 år siden
Hej.
Jeg søger en laptop der kan klare 4K videoredigering. Jeg har et budget på 10.000 kr.
Mit egentlige spørgsmål går på, hvorfor de specifikationer jeg ser i udenlandske YouTube reviews ikke stemmer overens med de specifikationer jeg ser i samme laptops solgt i danske butikker?
F.eks. så jeg et review af Lenovo legion 5 på YouTube hvor Ryzen 7 4800H bliver nævnt. Så tjekker jeg samme laptop i en dansk butik hvor den er udstyret med AMD Ryzen™ 5 5600H.
Er der nogen der kan komme med bud på konkrete laptops der kan anbefales, eller hvordan jeg ellers bærer mig an med at få købt den korrekte laptop
Skrevet d. 2 år siden
Du ser ikke de rigtige specifikationer, når du ikke søger mere specifikt.
Mange producenter laver en model, som f.eks. hedder Lenovo legion 5, men det dækker kun over nogle basale krav. Modellen laves i forskellige udgaver, og den nævnte findes umiddelbart i 3 forskellige udgaver.
https://www.lenovo.com/dk/da/laptops/...5BExact%5D
Så derfor skal man være mere konkret, når man søger.
Som jeg skrev til dig et andet sted, kan det også være vigtigt at have fundet ud af, hvilket program man kunne forestille sig, at man vil bruge til at redigere med.
Når man har fundet frem til det, vil man normalt under programmets specifikationer kunne se, hvilke krav der stilles til hardwaren, og så vil det blive lettere selv at kunne pejle sig ind på, hvad man har brug for.
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.