Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Sælges: Sony PMW-F3 CineAlta med tilbehør

Sidst opdateret den 5 måneder siden
M
Jeg får desværre ikke brugt mit trofaste Sony PMW-F3 og ønsker derfor at sælge det. Jeg har selv købt det brugt. Det er et fantastisk kamera, når først man har lært at tøjle det. Det er digital film på den "gammeldags", lidt besværlige måde... ;-)

Kameraet har et par små defekter:
1. Lille ridse i LCD display. Den har ingen betydning for billedet og man bliver ikke generet af den.
2. LCD viewfinder (den på håndtaget) har en løs forbindelse og virker derfor ikke. Jeg har ikke savnet den og har udelukkende brugt LCD eller ekstern monitor.
3. Der mangler gummigrebet samt en lille skrue på håndtaget - det har udelukkende kosmetisk betydning.
4. Der er nogle få brugsspor og små ridser på kamerahuset.

Alle knapper og funktioner fungerer stabilt og som de skal.

Kameraet er opdateret med RGB/444 output. Hvis man er heldig at have en dyr recorder, så kan man hente 10 bit RGB444 ud af SDI. Kan også outputte 10 bit 422 til mere almindelige recordere via SDI eller HDMI.

Jeg har primært optaget på SXS/SXS-adapter kort i 8 bit 420, og det har for mig fungeret rigtig fint. Der er mange gode tips at hente på diverse fora til opsætning af gode farveprofiler. Jeg kan evt. vedlægge de profiler, jeg har anvendt.

Følgende medfølger:
1. Kamera
2. Berkey System top mount accessory plate
3. Originalt Sony BP-U30 (50 opladninger)
4. Originalt Sony BP-U60 (20 opladninger)
5. Oplader
6. Sony FZ til PL-adapter
7. Sony FZ til Nikon-adapter
8. Sony SXS til SDXC-adapter

Samlet pris 9.250 kr.

Se billeder her: https://www.icloud.com/sharedalbum/#B...Uzl7VUq4NE

Se specifikationer her: https://www.bhphotovideo.com/c/produc...html/specs
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Ordstyrer: Administrator