Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Brænder og Brænderprogrammer

Sidst opdateret den
K
Er der der nogen som har en ide til et godt brænderprogram og evt. hvad man brænder på,
calle
Hejsa.
Det er efterhånden meget sjældent jeg leverer noget på DVD elle Blu-Ray. De fleste af de ting jeg laver varer omkring to timer og bliver derfor ikke i så god en kvalitet på en DVD som en MP4 fil på et USB stik.

Til at brænde med bruger jeg et gammelt program fra Adobe - Encore - som man ikke kan få mere.

Typen jeg bruger er DVD-R som jeg har erfaring med at flest afspillere kan klare.
K
Tak for dit svar
Grunden til at jeg spurte er den at vi i Video klubben har brændet en del DVD-er til salg uden problemer. I et program der hedder CDBurberXP. Men pludselig er der opstået problemer og det er det samme på forskellige PC-er. Måske noget med opdateringer?
calle
Det kunne være en af tingene, men der er også andre ting der kan gå galt, hvis i har opdateret styresystemet og lign.
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Ordstyrer: Administrator