Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Brænder og Brænderprogrammer

Sidst opdateret den 4 år siden
K
kresser2
Nyt medlem
Skrevet d. 4 år siden
Er der der nogen som har en ide til et godt brænderprogram og evt. hvad man brænder på,
callecalle
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Hejsa.
Det er efterhånden meget sjældent jeg leverer noget på DVD elle Blu-Ray. De fleste af de ting jeg laver varer omkring to timer og bliver derfor ikke i så god en kvalitet på en DVD som en MP4 fil på et USB stik.

Til at brænde med bruger jeg et gammelt program fra Adobe - Encore - som man ikke kan få mere.

Typen jeg bruger er DVD-R som jeg har erfaring med at flest afspillere kan klare.
K
kresser2
Nyt medlem
Skrevet d. 4 år siden
Tak for dit svar
Grunden til at jeg spurte er den at vi i Video klubben har brændet en del DVD-er til salg uden problemer. I et program der hedder CDBurberXP. Men pludselig er der opstået problemer og det er det samme på forskellige PC-er. Måske noget med opdateringer?
callecalle
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Det kunne være en af tingene, men der er også andre ting der kan gå galt, hvis i har opdateret styresystemet og lign.
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.