Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

hvad for et videoredigerings program skal jeg vælge.

Sidst opdateret den 2 år siden
KbkingKbking
Nyt medlem
Skrevet d. 2 år siden
jeg havde via mit arbejde adgang til premiere pro. jeg har nu skiftet arbejde og har ikke mere adgang til dette. da jeg syntes at det er for dyrt til mit hobby brug er jeg på udkig efter noget andet. ud over Davinci resolve, hvad kan i så anbefale, audio synkronisering er et must.
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 2 år siden
Du er jo vant til noget af det bedste Blink

Pinnacle Studio kan godt synkronisere efter lydsporene,
men det kan tænkes at du ønsker noget mere "raffineret"

Jeg er lidt usikker på hvordan det går med Sony Vegas,
det er vist blevet købt af Magix eller også var det omvendt.

Vi har et medlem i http://www.zoomfotovideo.dk/ der redigerer i Vegas og han taler kun godt om det.

Jeg ved ikke om du kan klare dig med daVinci i gratis udgaven,
hvis ikke - forestiller jeg mig at betalingsversionen er brugbar.

Her får du også en fin "color-grading"

mvh Verner
P
PHH
Juniormedlem
Skrevet d. 2 år siden
Jeg kan varmt anbefale Davinci Resolve som også kan synkronisere lyd.
Der er mange fremragende videoer om programmet både på deres hjemmeside (blackmagicdesign.com) og YouTube.
Man når langt med gratis versionen, og selv om Studio versionen koster 360 euro skal man huske det er et engangs beløb. Ingen abonnement og gratis opgraderinger. Og en licens kan bruges på to maskiner: Windows og/eller Mac.
KbkingKbking
Nyt medlem
Skrevet d. 2 år siden
Nå jeg har købt Pinnacle studio 25 ultimate. og det syntes jeg ikke lever op til det jeg har brug for, desværre og Da Vinci (i gratis udgaven)understøtter åbenbart ikke 10bit 4:2:2 .mov filer Trist
26mook26mook
Bruger
Skrevet d. 2 år siden
Hej

Nu ved jeg ikke hvad du har betalt for Pinnacle studio 25 ultimate ... men kan se at en, i DBA, vil sælge Davinci Resolve Studio for 1600,- kr. ! Da jeg købte min udgave af Davinci Resolve Studio 12 var prisen 999 USD !
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.