Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Valg af videoredigeringsprogram

Sidst opdateret den 2 år siden
F
Flemming L
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Jeg har før i tiden brugt Adobe Premiere til videoredigering (har ikke arbejdet med video i næsten 8 år nu) og kan nu se, at man ikke som sådan kan købe programmet, men man kan tegne et månedligt abonnement.

Jeg har altid godt kunne lide interfacet i Premiere med alle de muligheder som dette tilbyder.

Er der et godt alternativ til Premiere, hvis jeg vil købe et program og installere på min PC eller Macbook Air, uden at skulle betale et fee månedsvis.

På forhånd tak for hjælpen
TSTS
Administrator
Skrevet d. 4 år siden
Hej Flemming.

Davinchi resolve, har en gratis version med basis funktioner, som fint dækker de fleste klippe/grade behov. stabilisering og keying fungere også rigtigt godt. Resolve har et rigtigt fint workflow og hvis du er vandt til Adobe er læringskurven ikke så stejl, da brugerfladen minder meget om hinanden.

Jeg er selv gået fra Adobe abonnement til resolve.

https://www.blackmagicdesign.com/prod...ciresolve/
Redigeret af TS d. 29-03-2020 11:33, 4 år siden
Skrevet d. 4 år siden
Vil gerne lige spørge, findes der en DANSK oversættelse til det ?
S
Simon Falkentorp
Nyt medlem
Skrevet d. 4 år siden
Et alternativ er Apple’s Final Cut Pro, som er en professionel version af iMovie som du har gratis adgang til på sin Macbook Air.
TSTS
Administrator
Skrevet d. 4 år siden

Preben Knudsen skrev:

@Preben Knudsen - Vil gerne lige spørge, findes der en DANSK oversættelse til det ?


Resolve kommer ikke på dansk og har generelt meget begrænset dansk vejledning.. Det er dog ikon baseret så det skulle være til at finde rundt i hvis man har erfaring fra andre redigeringsprogrammer.
Redigeret af TS d. 29-03-2020 21:19, 4 år siden
V
Viggo Christianen
Nyt medlem
Skrevet d. 4 år siden
Jeg synes at jeg kommer ret langt i IMovie som er ganske gratis.
M
mortenlech
Nyt medlem
Skrevet d. 2 år siden
Hos www.bowtiecph.tv bruger vi Premiere Pro selv, men flere af vores samarbejdspartnere bruger DaVinci Resolve. Men allerhelst vil vi bruge Avid, når vi en dag er store nok til at kunne investere i det.
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 2 år siden
Vi bruger Pinnacle Studio hos ZOOM,

Mange af vores medlemmer føler sig mere trygge ved Pinnacles "fordanskninger"

Der er efterhånden kommet mange gode funktioner med i ultimate pakken der kan købes for 579 kr, hvilket faktisk er billigt i forhold til indholdet.

https://shop.pinnaclesys.com/1534/pur...IN_2_15_22
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.