Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Sorte kanter venstre/højre.

Sidst opdateret den 11 måneder siden
Skrevet d. 11 måneder siden
Hej :-)

Mit kamera optager i MTS-filer, og de fylder hele bredden på diverse skærme ;-)

Mit problem er nu når jeg har redigeret det i Pinnacle 26 Studio Ultimate, så er der et sort felt i begge sider på det færdige resultat. Og har jeg f.eks. tilføjet mit logo i øverste venstre hjørne, så så er det dels på billedet men også på den sorte kant :-(

Har også lagt mærke til at nogle af mine rå MTS-filer, som afspilles i VLC Player har disse sorte kanter men afspiller jeg dem i Windows MediaPlayer fylder billedet hele skærmen.

Men som sagt er det mine færdigredigeret film der er sorte i begge kanter, uanset hvilken player jeg bruger ;-)

Nogen her der kan hjælpe ?

Hilsen
Preben Knudsen
KameramannKameramann
Bruger
Det er vel ikke sådan, at dine optagelser er anamorfiske, og at du ikke har fortalt det til videoredigeringsprogram.
Hej Kameramann

Tak for svar, men jeg forstår ikke lige hvad du mener med det fine ord ;-)

Jeg har intet ændret nogen steder, så forstår ikke helt hvad der foregår ! andre optagelser som jeg har lavt med mit nye kamera giver ikke de sorte områder i begge sider.

Når jeg afspiller mine MTS-filer i Windows (inden redigering) er der ikke noget galt ! men dog hvis jeg afspiller i VLC player kan de også vise sig :-(
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.