Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Canon Legria HF G70 med Canon DM-E100

Sidst opdateret den 7 dage siden
Skrevet d. 13 dage siden
Hej Alle og Godt Nytår

Har igennem lang tid haft problemer med at mit Canon Legria HF G70 optager Zoom lyden når jeg bruger Canon DM-E100 dette er ret så irriterende :-(

Har endda købt et bærehåndtag, som er sat i mikrofon holderen så ledes at mikrofonen kommer væk fra zoom motoren. men det hjælper KUN ganske lidt.

Ville eller gerne lægge et par billeder med af mit udstyr for at i kan se hvad jeg skriver om, men kan godt nok ikke lige finde ud af hvordan man får billederne med i tråden.

Hilsen
Preben Knudsen
Skrevet d. 11 dage siden
Vil lige tilføje et par link til hvordan mit udstyr ser ud ;-) selv om mikrofonen sidder lidt fra Zoom motor lyden direkte ind ved hurtig zoom :-)

Er der nogen her der kan fortælle mig hvad man kan gøre for at undgå dette ?

https://ibb.co/w6BfDhS
https://ibb.co/B2ZVVXN

PPK
H
hclhansen
Bruger
Skrevet d. 8 dage siden
Mikrofonen er gummiophængt?
Skrevet d. 7 dage siden
hclhansen

JA, det er den ;-) det er en helt ny DM-E100 men måske er det gummi ophæng på en eller anden måde for stift ?

Har du evt. andre gode forslag ? evt. til en anden mikrofon med et bedre ophæng ? jeg havde troet det forsvandt helt da jeg fik den fjernet lidt fra zoom motoren :-)

Har også haft min svigersøn til at hjælpe mig med at få ændret zoom hastigheden i menuen, da det kun går i mikrofonen ved hurtig zoom frem og tilbage ;-) det blev det lidt bedre af, tør ikke rigtig sætte den længer ned fordi man nogen gange kan have bruge for at zoome hurtigt.

PPK
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.