Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Capture og livestream

Sidst opdateret den 4 år siden
F
Flemming L
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Jeg skal livestreame nogle billardkampe.

Jeg bruger Logitech brio livestream 4K webcams- 2 styks.

Jeg søger et livestream/captureprogram, der kan multicam produktion.

Programmer skal også lade mig stille alle kameraindstillinger manuelt.

Jeg bliver løbende udfordret af at blænden ikke kan stilles manuelt og derefter låses, så den kører op og ned, hver gang en person bevæger sig ind foran kameraet
callecalle
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Hej Flemming.

Ud fra dit opslag kan jeg jo genkende dig fra dengang man stadig kunne hilse på folk.

Du kan lige skrive til mig på min almindelige mail, hvis du ikke har den mere er det
jan.carlsson@webspeed.dk
M
Masso
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Hey

Jeg ville tage et kig på OBS - Det er et gratis program, som rigtig mange bruger til livestreaming og det kan streame til stort set alle platforme.

Her kan du opsætte scener osv.

Hvis kameraet tillader dig at arbejde med indstillingerne på din computer burde du som udgangspunkt også have adgang til at kunne ændre dem direkte inde i OBS - og ellers findes der sikkert nogle vejledninger til hvordan du kan bruge dem sammen med OBS.

Jeg har kørt en OBS opsætning med 4 kamera input, 3 spilkonsoller og 2 forskellige PC input med gaming, oveni det var der lagt grafik, transitions, og så input fra mixer med 4 mikrofoner og så musik og lyd fra konsollerne selvfølgelig. Og så kunne vi samtidig se kommentarer fra de forskellige platforme vi streamede til også direkte i programmet.

Så det er efter min mening et rigtig stærkt stykke software, som kan meget.
F
Flemming L
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
OBS og live steam på FB

Når jeg vil livesteame via OBS fra FB.

Jeg går på FB og fortæller, at jeg vil live streame, men FB ville ikke give en key som jeg kan indsætte i OBS.

Hvad kan der være galt
M
Masso
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Når du vælger at "gå live" på facebook, så skal du klikke på "opret forbindelse" i den næste menu der kommer frem efter du har trykket på "livevideo" - der skulle din stream nøgle osv. gerne komme frem som du skal kopiere ind i OBS.

Og så skulle det gerne virke :-)
E
Eyvind Dekaa
Nyt medlem
Skrevet d. 4 år siden
Fik du optaget nogle billardkampe ?
Ligger de på "Nettet" ?
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.