Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Problemer med "Capture"

Sidst opdateret den 4 år siden
F
flores
Nyt medlem
Skrevet d. 4 år siden
Hej
Jeg var med i DAVK for år tilbage og havde stor fornøjelse med det. Men meget er glemt.
Min gamle Premiere Pro v.7 er fundet frem og jeg har nu problemer med "capturing". Premiere Pro finder og styrer min camcorder(Panasonic NV-GS500).
Når jeg trækker et klip op i arbejdsvinduet, bliver det rødt med med tekst i flere sprog "Mèdia Off-line". Jeg kan huske at have set dette billede før, men kan ikke huske hvad fejlen var. Måske har det noget med filformatet at gøre. Kan nogen hjælpe.
callecalle
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Det har sandsynligvis ikke noget med filformatet at gøre.
Når du skal have dine filer ind i premiere pro skal du importere dem/capture dem i en mappe, den skal så være en del af dit projekt. Når du så opretter et projekt skal du sørge for at tingen ligger i en overordnet mappe der også indeholder selve projektet.

Så skulle det ikke være noget problem.

Jeg hjælper gerne yderligere, hvis du har brug for det - bare skriv en privat besked her på siden.

God weekend.
F
flores
Nyt medlem
Skrevet d. 4 år siden
Hej Calle
Premiere Pro danner selv en mappe til projektet, og her har jeg hentet en seqence ind som selv laver den om til en .avi-fil. Men filen kan ikke vises i projektet. Kun det samme røde billede med teksten "media offline"
Når jeg åbner "Capture" i menuen og trykker på "Capture knappen" Starter camcorderen op men der kommer også en fejlmelding som jeg ikke så i Win7. (can`t find capture inpoint. Try increasing preroll). Kunne Win-10 være problemet?
Jeg har taget et skærmdump som jeg gerne ville kunne sendeChok)

https://drive.google.com/open?id=1jBexWZLVufw3asK8keLTlOYxeMoMvoEX
callecalle
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Ja jeg har nok ikke udtrykt mig klart nok, men det kan være lidt svært, når det er lige til for mig.
Når du starter projektet danner PPRO ganske rigtig en mappe, men den skal ligge i en overordnet mappe. I den overordnede mappe skal du også lægge dine videofiler. Når begge dele ligger her så "hænger de sammen".
Det vil sige at du skal lave en capture til den overordnede mappe.
Gi´ r det mening?
F
flores
Nyt medlem
Skrevet d. 4 år siden
Er nået til denne konklusion i samarbejde med Calle, at Premiere Pro ver.7 er for gammel og arbejder ikke så godt sammen med Windows 10. Næste skridt er opgradering af Premiere ProSmil
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.