Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Problem med lyden

Sidst opdateret den 3 år siden
G
Gala1905
Nyt medlem
Skrevet d. 4 år siden
Jeg har fået et irriterende problem med lyden som ikke er i optagelserne.

Når jeg er færdig med mit projekt og expotere den færdige, og ser den igennem er der nogle steder i videoen nogle lyde hvor jeg kan høre nogle personer i bagruden i et parsekunder før den går over til den rigtige lyd fra klippet.
Når jeg kigger på projektet på premiere er der ikke noget på tidslinjen, og selve baggrunds lyden er ikke noget der er optaget og aner ikke hvor det kommer fra. Jeg har prøvet at oprette et nyt sequence men det kommer igen. Er der nogle der kan hjælpe eller har nogle erfaringer med liggende problem som kan med nogle forslag.
BERLINGOBERLINGO
Bruger
Skrevet d. 3 år siden
# Gala1905.

Har du fået løst problemet ?

Aldrig før hørt om dette lydproblem med PP.

Er optagelser båndbaseret ?
Tjek alle lydspor og indstillinger ?
G
Gala1905
Nyt medlem
Skrevet d. 3 år siden
# Berlingo

Jeg fik det løst, ved at starte helt forfra men står med samme udforing igen. Denne gang har filmet med to kamera

Selve lyden er fra optagelsene har jeg fundet ud af, den mixer lyden fra et andet sted fra optagelsen når jeg render færdige. Når jeg kigger på selve tidslinen på optagelsen, er der ikke noget, det er så snart jeg render, mixer den noget andet lyd fra optagelsen.
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.