Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

AVDK lukkes d. 31. august 2020

Sidst opdateret den 4 år siden
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Premiere Elements 2018 & Pinnacle Studio 21

af HSChristiansen » tors 14. nov 2019 13:39

Hej.
Den 14. jan 2020 nærmer sig og det vil jo sige at jeg desværre nok er nød til at sige farvel til Windows 7 som jeg altid har været utrolig glad for og er så nød til at installere Win. 10.
Mit spørgsmål er så hvad er bedst... At slette alt og lave en ren installation eller ikke. Hvad sker der med mine to programmer, ved en ren installation er de bare væk og kan jeg således ikke køre dem igen og er tvunget til at købe dem endnu engang. Hvis jeg ikke køre en ren installation følger de så bare med over på Win. 10. Vil Win. 10 komme til at køre bedre ved en ren installation ? Det er lidt et dilemma hvis jeg så derefter ikke kan installation min 2 programmer igen.
Mvh: HSChristiansen.


af mojo » tors 14. nov 2019 19:23

Jeg har sendt dig en PB

PB til dig - hvor jeg henviser til min hjemmeside

https://www.country-house.dk/windows-10-opdatering/

af Kurt Andersen » tors 14. nov 2019 22:54

Glemte lige at fortælle, at du evt. kan downloade følgende program
https://www.belarc.com/en/products_belarc_advisor
Det kan finde div. serienumre. Jeg ved ikke med Pinnacle, da jeg ikke selv bruger det program, men det kan finde de fleste adobe programmer og herunder Premiere elements. Efter installation skal man klikke i menuen til venstre på Software licenses.
Viser bl.a. også windows og office licensnumre.

af HSChristiansen » fre 15. nov 2019 10:10

1000 tak for svarene, jeg vil prøve efter nytår at installere Win. 10, vil så lige prøve at tænke over om det skal være en ren installation eller ikke. Jeg har gemt alle serie numre så der skulle ikke være noget, men have bare den idè at hvis det var en ren installation opfattede programmerne det som jeg ville installere dem på en anden pc. og jeg lige som ville give dem til andre.
Håber alt lykkedes men venter lige til vi kommer ind i det nye år

Indlæg af mojo » fre 15. nov 2019 12:49

mojo skrev: ↑tors 14. nov 2019 19:23
Jeg har sendt dig en PB

PB til dig - hvor jeg henviser til min hjemmeside - det ved jeg ikke om jeg må ?

https://www.country-house.dk/windows-10-opdatering/
Jeg håber der er andre der kan få gavn af det ?

af mojo » tors 21. nov 2019 20:16

Skal det være en stationær eller bærbar ?

Den du bruger nu er det en stationær eller bærbar ?

Har du serienr./ licenserne til programmerne ?

af Kurt Andersen » tors 21. nov 2019 21:02

Jeg forstår ikke helt spørgsmålene fra mojo. Det er vel ligegyldig om det er en bærbar eller en stationær? Man skal vel have serienr. /licenser til programmerne, for at installere i første omgang. Jeg kender intet til pinnacle, men Premiere elements skulle man kunne installere på en ny pc, man skal bare deaktivere den på den gamle pc først, da den kun må være installeret på en pc ad gangen.
Hjælp - log af.

af Kurt Andersen » tors 21. nov 2019 21:05

Glemte lige vedr. Adobe Premiere elements. Der laver man normalt en adobe konto, når man installerer, og hvis man logger ind på denne konto, kan man se serienr. på sine adobe produkter, hvis ikke man har dem liggende andre steder.

af HSChristiansen » fre 22. nov 2019 06:56

Det er en stationær og den jeg har nu er også en stationær og ja jeg har licenserne og serienr. til begge programmer.






Go' fornøjelse
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Pinnacle Studio 21 Ultimate kan ikke åbne program

Indlæg af Comp » søn 8. dec 2019 13:04

I forbindelse med fremstilling af DVD kunne en sekvens af videofilm af andet format ikke åbnes. Der blev vist en boks, hvor der stod noget med Ng studio, hvorefter programmet lukkede ned. Det var herefter ikke muligt at genstarte programmet. Jeg har prøvet at geninstallere Pinnacle med negativt resultat, idet programmet selv lukker ned, når der nåes til initialisering. Joblisten viser, at NGstudio bruger det meste af hukommelsen.
Jeg har tidligere brugt denne Pinnacle version uden problemer.
Der kan ses bort fra min PC, der både har mange ram, nyere grafikkort m.v. Jeg er ikke interesseret i at formatere harddisk og starte forfra med Windows 10.
Hvordan får jeg fjernet alt af den nuværende installation af Pinnacle, så ingen rester ligger tilbage, før der geninstalleres?
Eller er der andre forslag?

af Comp » søn 8. dec 2019 17:46

Tilsyneladende virker alt igen, idet jeg har slettet selve programmet og geninstalleret det.
Hvordan er det nu lige, at jeg får DVD menuen tilbage øverst i programmet?


af PHH » man 9. dec 2019 09:12

- Vælg Setup – Kontrolpanel
- Klik på ’Arv valgmuligheder’
- I bunder står ’Arv forfatter tilstand’. Klik på ’Aktiver’.

PS: Hvis du undrer dig over det mærkelige sprogbrug er forklaring en usædvanlig dårlig oversættelse. Ligner noget direkte fra Google oversæt.
På Engelsk hedder siden ’Legacy Option’ og man aktiverer Legacy Authoring Mode’

Indlæg af Comp » man 9. dec 2019 10:31

Til PHH

Hvad gør jeg forkert, når jeg ikke kan få adgang til ARV-valgmuligheder i kontrolpanel?


af Comp » man 9. dec 2019 12:26

Jeg har nu rodet en del med programmet, der igen blev installeret igen. Alt virker perfekt og jeg har nu adgang til at vælge Arv-valgmuligheder i kontrolpanelet.
Tak for gode råd.
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Op til 8K video ved 30 fps.

af BredoMobil » søn 8. sep 2019 05:32

Mon det virkelig holder' for kommende Huawei Mate 30 pro ?

https://mobilsiden.mobi/nyheder/huawei- ... lid.41272/
En bedre og hurtigere forbindelse mellem chipset og camera finder jeg også på sin plads, da der undertiden kan blive lidt billeder i videooptagelserne på Mate 20 pro, som er dårlig justeret på lys og farve.
Bedre batteritid for camera er også ønsket, da jeg bruger den nuværende store kapacitet, på 80% af en dag med meget afbrudte optagelser.
Der står nok at den nye Kirin 990 5G processor kan levere 8K, men ikke noget om at der kommer en 8K sensor i Mate 30 pro.

Nu mangler vi så også at se om Huawei fremover med nye produkter, kommer på den acceptable liste for android og dermed Google

af BredoMobil » søn 8. sep 2019 06:45

PS Kommer til at tænke på at Mate 20 pro faktisk allerede har sensoren for 8K i
enkelt billeder med sit 40 mpix camera, men synligvis blot har manglet processor som er hurtig nok til at bearbejde 8K video i 30 fps.
Det får så Mate 30 pro sandsynligvis.

af BredoMobil » lør 2. nov 2019 09:04

Så skulle 8K viooptagelser med Smartphone blive muligt i flg præsentationer fra Samsung.
https://www.altomdata.dk/samsungs-naest ... -hz-skaerm

Indlæg af hclhansen » lør 2. nov 2019 12:39

Så er der lidt tid til en ekstra opsparing, inden S6 går på pension

af BredoMobil » lør 2. nov 2019 14:16

Hej
Ja prisen bliver nok et stykke over 10K
Bruger Adobe Premiere Elements til nuværende 4K film,
og kan ikke se at 8K står nævnt for 2020 udgaven.
Tror også at der skal en intel i9 processor til, for min i7 har det allerede hårdt med enkelt billeder i 8K,
- så en ny PC til en pris af 15 K kommer oven i.
Må også nøjes med 4K skærmbillede.

Indlæg af BredoMobil » lør 15. feb 2020 07:30

Så er Samsung S20 ultra på trapperne' i hvertfald til forudbestilling.
Specifikationerne lyder på 8K 24 frps.
Prisen svinger omkring 10.000 kr.
Tøver noget endnu, for omtalerne svinger også noget, hvad angår PC størrelse for redigering af 8K.
En PC med 4K grafik, ekstra stor RAM og processor med høj ydelse ligger nok over 15.000 kr.
Min nuværende PC med i7 processor samt 4Gb grafik er på hårdt arbejde alene med at vise 4K billeder.
Har heller ikke endnu læst om Adobe kommentarer til 8 K.
Pudsigt nok omtales Samsung med et zoom på 100 x når man bruger videoptagelser,
og det er lige hvad jeg gør allerede med 4K i næsten alle mine film.
Spørgsmålet er så hvad 8K billeder zoomes ned til og om det ikke bliver for grynet.
I heldigste tilfælde for mine enkelte billeder optaget i foto, kan jeg acceptabelt,
zoome ned til ca. 1/16 del af et lille 8 K billede.
Tror ikke man skal forvente mere end 20 x acceptabelt digitalt zoom

af BredoMobil » lør 15. feb 2020 08:33

Så fandt jeg lidt om redigering af 8k video på
https://footagefixer.com/
- Premiere Pro completely supports 4K and 8K resolution videos.
Bruger Premiere elements - så endnu en grund til at tøve.

Indlæg af verner » lør 15. feb 2020 14:28

Tak for oplysningen,

Umiddelbart ser det godt ud med sammenligningen af de forskellige redigeringsprogrammer.

Der er nogle misforståelser ind imellem, men det vil der nok altid være,
for det er jo sin sag at sætte sig ind 4-5 redigeringsprogrammer.

Jeg er lidt forundret over at FinalCut ikke er med på 8k redigering.

Jeg så, at Canon kommer med et EOS-R camera, der kan optage 8K
så mon ikke snart der kommer noget på redigeringssiden

af BredoMobil » lør 15. feb 2020 14:54

Se, når jeg kvalitetsbevidst skriver om 4k og 8k i smartphones, så er det fordi jeg bruger både traditionelt videokamera som Sony og smartphone i alle mine flere hundrede film, og kan sammenligne dem ved redigering.
Man bør ikke nedvurdere smartphones evner til at lave video ud fra at linserne er små, eller lignende.
Smartphones lave pris i fht traditionelle kameraer med større linser, giver efter min erfaring ikke dårligere resultat. Umiddelbart tværtimod ud fra mit redigeringsarbejde.
Smartphones produceres i en LANGT større antal som gør dem billigere og mere konkurrence dygtige.
Er tilbøjelig at vælge smartphones til al videooptagelser fremover, selv om fabrikanterne har en del at lære om indstillingsmuligheder.
Der skrives at traditionelle kameraer er ude i en krise - det tror jeg gerne, imod smartpones årlige opdateringer med bedre kameraer.
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Pinnacle 23, Export

af Epe » lør 19. okt 2019 21:58

Hej alle
Jeg har lige fået installeret Pinnacle 23 Ultimate. Jeg har en film jeg gerne vil exporterer til en mp4 fil, men det går galt.
I export-menu har jeg prøvet Format H.264/avc og HEVC og Mpeg-4 visual uden held. Jeg får lavet en fil, men der er kun lyd på. Så prøvede jeg udvidelse og fandt mp4 og satte Mpeg-4 visual til, men stadig uden held. Jeg har prøvet at afkrydse "Samme som tidslinjen", men også negativ.
HVAD gør jeg forkert??
Jeg har startet Pinnacle 19 op og exporteret samme fil i mpeg-4 i 4K og det gik fint, og jeg kan se filmen på mit TV Smil

På forhånd tak for svar.

Mvh Erik

af verner » søn 20. okt 2019 10:35

Hej Erik,

Det lyder som om der er noget "rivende" galt Chok

Jeg har brugt Studio 23 et stykke tid og laver H.264/avc som du gør uden problemer.

Jeg ville nok prøve en nulstilling og se om det hjalp

af Epe » søn 20. okt 2019 20:26

Hej Verner

Tak for svar.
Jeg har prøvet at nulstille, men det hjalp ikke på problemet. Tror du jeg skal prøve at genindlæse programmet?

Vi er enige om at det er sådan det sættes op.
Vælg Format: Udvidelse *.mp4 (i det næste feldt ved siden af) H.264/AVC
Feldtet under: Forhåndsindstilling HD 1080p
Start eksportering

Kan Windows 10 have nogen indflydelse? Jeg har lige fået genaktiveret Windows

af Epe » søn 20. okt 2019 20:36

Hej igen

Der er masser af plads på maskinen 16GB SSD ram og 250GB harddisk.
Det er en AMD Ryzen 2 2700 CPU, og en AMD Radeon RX 580 8GB GDDR5 GPU og et AMD B450M DS3H motherboard

af Epe » søn 20. okt 2019 20:39

Hov det var noget sludder

Der er 16GB ram4, 250GB ssd harddisk og 1,5TB harddisk.
Programmet ligger på SSD harddisken og data ligger på 1,5TB harddisken

Indlæg af verner » søn 20. okt 2019 21:46

Pas på med det der "udvidelse" - jeg ved ikke hvad det dækker over (måske animeret GIF)

Jeg bruger FORMAT

af Epe » man 21. okt 2019 10:25

Hej Verner

Tak for svar, jeg forsøger.

af Epe » tors 19. dec 2019 15:17

Hej alle
Problemet er løst nu, men det holdt hårdt. Efter mange brevudvekslinger med Pinnacle, opdagede jeg en dag på deres forumside, at der var andre folk rundt i verden, som også havde AMD grafikkort, havde samme problem som jeg.
Jeg gjorde Pinnacle opmærksom på dette (De vidste det i forvejen) og efter ca 1-2 mdr kom den nye opdatering 23-1-1-242, og den løste problemet. ??Hvad det reelle problem var, har de ikke skrevet noget om. Det gør heller ikke så meget, bare problemet blev løst.??
Mvh Erik
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Adobe elements capture

af ojh » lør 23. nov 2019 16:50

Hej

Jeg er forholdsvis uerfaren i videoredigeringens ædle kunst.
Har øvet mig lidt med Sony Vegas Platinum 13, og har nu købt Elements 2019.
Jeg kæmper noget med at hente mine optagelser fra mit kamera. Sony DCR-PC8E PAL
Det gik fint i Vegas, men Elements kan ikke finde kameraet. Jeg kobler det op via fire-wire. Måske er det problemet.
Hvis jeg henter optagelsen via Vegas ender den med formatet sfvidcap og det vil Adobe ikke kendes ved.
Jeg har ikke umiddelbart mulighed for at ændre formatet.

Kan nogen hjælpe

Mvh

OJH

Indlæg af Kurt Andersen » lør 23. nov 2019 21:37

Jeg kender ikke kameraet og derfor heller ikke noget om, hvorledes der evt. kan importeres, men vil i stedet foreslå, at du eksporterer dine film til harddisken før du evt. forsøger at åbne dem i premiere elements.
https://www.sony.co.uk/electronics/supp ... s/00172974

af ojh » fre 29. nov 2019 12:47

Tak for rådet
Jeg har prøvet at hente programmet du linker til.
Det finder heller ikke mit kamera, så jeg bruger nu Sony Vegas til at hente filmen ind - konverterer til MP4 og bruger det som grundlag i Elements.
Det er lidt tidskrævende, men det fungerer

af verner » man 2. dec 2019 10:43

Jeg ved ikke om Sony er særlig krævende, men med mine kameraer,
kopierer jeg mine optagelser ind direkte ved hjælp af stifinder.

Nogle gange tager jeg hukommelses-kortet ud og sætter det i en adapter
andre gange tilslutter jeg kameraet til computeren og det fungere så som en ekstern harddisk.

af hclhansen » man 2. dec 2019 18:31

Som jeg læser dig, er dit kamera et bånd-kamera, hvor Elements ikke ville kendes ved mit Canon, men Vegas ville gerne.
Med kortbaserede kameraer har jeg ikke nogen problemer, idet dem tager jeg ind direkte på pc, som nævntovenfor.

af BredoMobil » tirs 3. dec 2019 00:58

Hej
Har også et Sony videokamera bl.a., og jeg bruger også Premiere Elements.
Når jeg tilslutter kameraet til min PC, åbnes der automatisk til kameraets indhold,
og jeg overfører hen imod 100 GB i flere store 4K videoer. Gemmer i harddiske 1 - 4 TB.
Dernæst katalogiserer jeg i henimod 120 mapper, fra de mange optagelser fra mine ture efter hjemkomst eller undervejs. Op til 35 steder hver dag.
Har også en del videoer og billeder i 8K, fra andre kameraer, som ligeledes bliver fordelt i de oprettede mapper. Først når redigeringen af de enkelte film begynder, åbnes de enkelte mapper for redigering.
Aldrig fra kamera til redigering.
Kameraet skal jo også være skudklart og tømt til næste dag, hvis mulighed for optagelser byder sig.
Årsproduktion af film 300 - 400 på semiproffesionel basis, nu på 5. år.

af ojh » søn 5. jan 2020 13:06

Har set en del tutorials fra muvipix.com.
Skrev spørgsmålet på deres hjemmeside og fik svar dagen efter.
Elements kan ikke hente optagelser fra "bånd" kameraer, men udelukkende fra "disc" kameraer.
Derimod kan det godt arbejde med avi filer, som kan hentes direkte uden, at man som jeg gjorde, skal konvertere til mp4.

Det gør jeg nu.

Steve Grisettis tutorials på youtube kan anbefales, ligesom muvipix.com indeholder mange tips og tricks
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Studio projekt pakke - driller

af Mette » lør 11. jan 2020 16:48

Hej.
Jeg bruger Pinnacle Studio 21 Ultimate, som jeg fået installeret på min nye, kraftige gaming-PC.

Jeg har lavet et filmprojekt, hvor jeg gerne vil gemme hele projektet, så jeg kan arbejde videre med det på et senere tidspunkt på en anden enhed end den, hvor mit filmprojekt oprindeligt blev lavet.

Jeg har tidligere på min gamle PC gemt hele mit projekt som et ”Studio projekt pakke”, som så kunne kopieres til en anden enhed og så åbnes igen via Fil, Åbn studie projekt pakke.

Men det kan jeg ikke længere få til at fungere på min nye PC.

Har I nogle ideer til hvad der er galt? Eller kan jeg gemme hele mit projekt på en anden måde?

På forhånd tak. Mette

Min PC er en acer NH.Q3EED.012

Specifikationerne er, jf. link: https://www.elgiganten.dk/product/pc-ta ... ntent=all

af Mette » søn 12. jan 2020 16:00

Hej, igen.
For at være mere konkret: Jeg gemmer et filmprojekt som studio projekt pakke og kan fint få det pakket ud, så længe den gemte fil ligger på den harddisk, hvor jeg har lavet mit filmprojekt, og hvor alle de filer, der indgår i det, ligger. Men kopierer jeg den pakkede, gemte fil over på en anden harddisk, kan jeg ikke pakke den ud.

Det gælder i øvrigt også mine tidligere pakkede filmprojekter, som jeg tidligere fint kunne åbne på min gamle pc.

Kan det være den udgave af programmet pinnacle studio 21, som jeg har på min nye pc, der mangler et eller andet? F.eks. En driver eller en opdatering? Min pc skulle være fuldt opdateret.

Mystisk og træls er det. Mette

af Mette » man 13. jan 2020 17:42

Kan det være Windows 10, der driller? Mette

af verner » tirs 14. jan 2020 13:39

Hej Mette,

Jeg har blandede erfaringer med brugen af projektpakker.

I starten syntes jeg at det var smart, fordi jeg så kun skulle lave en projekt pakke med opgaver til videoklubben.

Men når det så kom til at medlemmene skulle til at åbne projekt-pakken gik det som regel helt galt.

Så jeg har lagt det lidt på hylden, men for 14 dage siden havde Jesper et problem med et projekt.
vi gemte det som en pakke og åbnede det på Leif's computer uden problemer.

Leif gemte det så som en ny pakke som Jesper kunne åbne og arbejde videre med.

Jeg laver en undermappe til mine projekter og her lægger jeg al video, musik, foto, grafik og ikke mindst projektfilen.
Så har jeg det hele samlet og kan flytte det rundt imellem forskellige computere.

Indlæg af mojo » tirs 14. jan 2020 14:24

@verner
Jeg fandt fra den gamle davk.dk - hvor vi havde dette emne oppe

er det denne mappe-struktur du også bruger

jeg bruger den - og det virker altid - når jeg skal flytte til kursus
og andre computere

VIDEO mappestruktur



Indlæg af verner » tirs 14. jan 2020 15:02

Ja det er vist stadig den samme opbygning.

https://www.youtube.com/watch?v=DCUCX6n ... .be&t=213s

Prøv at se her
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Opgradere Vegas ?

af verner » søn 1. sep 2019 08:37

Jeg har Vegas 12 som jeg ikke har brugt nogle år.

Jeg har lige geninnsralleret det og får et tilbud om at opgradere til Vegas 17 for ca 1400kr

Er det en god idé?

af Vanja » tirs 3. sep 2019 10:26

Der er sket en masse siden. Du må ind og kigge på den og se om der er noget du kan undvære. Prisen er rimelig nok.
12` er jo en Sony. Jeg kører med 16´og vil ikke opgradere herfra, for jeg har nok i den.

VH Vanja


Indlæg af videoleif » fre 18. okt 2019 16:18

Du kan jo hente en geatis trial-version, som du kan lege med i 30 dage - kræver registrering af trialversionen.
Der er garanteret sket ændringer, siden Magix købte Vegas.
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
camcorder auto stop

af Bjarne Madsen » man 27. jan 2020 18:26

Mit Panasonic videokamera har den irriterende ide, at det stopper af sig selv når jeg har
har optaget 1,9 GB. Det er ærgerligt når man står oger i gang med en optagelser. Så misser
man lige nogle sekunder inden man får startet igen.
ER der en indstilling der kan afhjælpe mit problæem. ??
Hilsen Bjarne

Indlæg af 26mook » man 27. jan 2020 18:55

Hej Bjarne
Hvad hedder dit Panasonic kamera ? Når den stopper med at optage - hvor mange minutter er vi så oppe på ?
Min Panasonic GH4 kan optage op til 30 min. - det har noget med eu og hvilken afgift som skal betales hvis man evt. skulle kunne optage mere end 30 min. og så ville kameraet koste ca. 600 kr. mere at købe !

Mvh.
Ole


af verner » tirs 28. jan 2020 09:00

Det lyder hammer irriterende Trist

Mit Canon XA-10 kan køre i timevis forudsat at der er strøm og lagerplads nok.

Optagelsene bliver opdelt i bidder på ramkortet, men det virker fint når jeg trækker dem ind på tidslinien.

Med mit nye Sony AX53, står der at man skal bruge Sony's eget program til at importere de lange optaghelser med.


Det minder om engang jeg prøvede at optage video med mit spejlrefleks kamera, der slog fra efter nogle minutter og så skulle man være klar til at trykke på optage knappen igen

af Bjarne Madsen » tirs 28. jan 2020 12:09

Kameraet er et Panasonic - Lumix
Model no DMC-FZ1000. Der ca 10 min, så stopper det. En anken video-ven har et Canon og hans deler det også ramcortet
men afspiller det sammenhæng uden problemer.

af 26mook » tirs 28. jan 2020 13:57

Har du prøvet med et andet hukommeleskort ?

Indlæg af Vanja » ons 29. jan 2020 16:21

Min fz30 gør det også, men 30 minutter. Man kan stoppe optagelsen, så "resetter" den til 29,59 min. igen. Sådan er den bare, uanset kort. VH Vanja

af 26mook » ons 29. jan 2020 18:15

Hej Vanja !

Det du oplever er pga. eu afgift !

Mvh.
Ole

Indlæg af verner » tors 30. jan 2020 20:19

Jeg ved ikke om det stadig er gældende

Men jeg havde på et tidspunkt et Canon 500 MVI som havde en videoindgang,
man kunne optage fra.

Det kostede lidt mere end standard versionen, fordi man i princippet kunne optage fra TV
som en videobåndoptager og det var altså på grund af "told-regler",

af hclhansen » tors 30. jan 2020 20:36

Vanca´s hc-wx970 er et videokamera og kan derfor køre så længe som som kortkapacitet og strømforsyning tillader.
Fotografiapparater, som tidligere nævnt, kan kun 30 minutter, se årsag på 26mook´s svar
vanjavanja
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Går ud fra du mener lukker 31. august, da siden ikke er tilgængelig, mere.Trist
Redigeret af vanja d. 12-09-2020 15:12, 4 år siden
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Ja, undskyld..

Det var en "kikser" Blink

Har vi stadig en kop kaffe til gode i Rødovre centret Bredt smil
Redigeret af verner d. 14-09-2020 14:47, 4 år siden
vanjavanja
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Jep. Fly mig en sms når du synes. Jeg har været lidt personlig "offline" et stykke tid.
Sender lige nummeret igen, hvis det er blevet væk. Vanja
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.