Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Rart at være "hjemme"

Sidst opdateret den 4 år siden
callecalle
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Jeg er da glad for, at bolden er givet videre så DAVK kan fortsætte. Det har været en af de få sider jeg dagligt har besøgt. Jeg håber der kommer gang i debatten i et pænt og sobert sprog.
TSTS
Administrator
Skrevet d. 4 år siden
Hej Calle

Velkommen hjem Smil

Vi prøver at få debatten i gang og der vil løbende blive opdateret med guides og indhold.

Du skal være så velkommen til at deltage i at skabe den gode stemning Smil

Mvh
Ts
KameramannKameramann
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Jeg har her i løbet af den sidste uges tid tænk på, at jeg burde starte en ny tråd her på DAVK, så jeg kunne bidrage til, at der kunne komme gang i snakken, men jeg har ikke rigtig kunnet fine et relevant emne, som jeg kunne ta' udgangspunkt i.
KameramannKameramann
Bruger
Skrevet d. 4 år siden

calle skrev:

@calle - Jeg er da glad for, at bolden er givet videre så DAVK kan fortsætte. Det har været en af de få sider jeg dagligt har besøgt. Jeg håber der kommer gang i debatten i et pænt og sobert sprog.


Jeg kan ikke erindre, at jeg har oplevet brugere på DAVK, som ikke debatterede i et pænt og sobert sprog.
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Ordstyrer: Administrator