Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

MTS-Filer

Sidst opdateret den 5 dage siden
Preben Knudsen
Hej DAVK

Som skrevet i en anden tråd ;-) har jeg installeret Pinnacle 24.

Nu har jeg så prøvet at importere filer fra 2 kameraer, som er blevet synkroniseret.

Så langt så godt, begge kameraer "laver" MTS filer ;-) så for at der ikke skal blive ged i den, så omdøber jeg dem fortløbende vel at mærke inden jeg synkroniserer dem.

Jeg har hele tiden i Pin20 kunnet starte med fil 00000.MTS osv. og det virker altid :-)

Nu opdager jeg at når jeg starter med 00000.MTS så starter den noget mystisk op når jeg vil trække filen til f.eks. AV spor 2 :-)

Men andre filer der ikke starter med 5x0 ser det ud til den godt vil trække ind i redigeringen ;-)

Er der nogen der kan sige mig om min opdagelse med 00000.MTS ikke kan bruges til redigering kan være rigtig ? mit kamera starter nemlig altid med den fil type når den interne hukommelse har været formateret :-)

Hilsen
Preben Knudsen
vanja
Jeg skriver dem bare altid om til A1, A2, A3 osv. og spor 2 til B1, B2, B3 osv. Synes om

VH Vanja
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Ordstyrer: Administrator