Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Hej alle nye medlemmer - fortæl os kort om dig selv!

Sidst opdateret den 8 dage siden
TS
Tilføj venligst et indlæg nedenfor i denne tråd for at introducere dig selv til de andre medlemmer : D

Jeg er glad for at du valgte at deltage i vores venlige, delende og MEGET kyndige samfund. : D

For at starte med mig selv Smil Ud over at jeg har genopstartet og driver Davk.dk, ejer jeg produktionsselskabet Founthouse ApS, som arbejder med en bred vifte at videoprodukter. '
Jeg har arbejdet med film I snart 15 år fra runner til filmforograf Smil og er idag fuldtids ansat i egen virksomhed. Jeg arbejder I premiere, After effects og davinci resolve men har også erfaring med AVID, photoshop og det meste af ADOBE pakken.
Jeg har drone, lys, lyd og kameraudstyr til at kunne klare mange slags produktioner.

Tilføj venligst DIN intro til denne tråd her. Klik bare på "Svar i tråden" og start med at skrive.

Den perfekte tråd til at prøve din debatevner af på, er denne:
https://davk.dk/infusions/forum/index...forum_id=8

Du behøver IKKE vide noget om video for at deltage i den! 8)

Husk, at du er ANONYM i dette forum, hvis du vil være det. Ingen kan se eller høste din e-mail-adresse. Du kommunikerer privat mellem medlemmer, hvis du har brug for det, ved hjælp af Private beskeder og "e-mail" -ikonet.

Endelig til ALLE nye medlemmer - Du og alle andre er enige i at overholde "Reglerne", når du tilmelder dig her - du bedes læse dem nedenfor, og de vil forklare meget af, hvad der sker i dette forum:
https://davk.dk/infusions/forum/viewt...d=2#post_2

Igen, en meget varm VELKOMMEN til jer alle !!
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Ordstyrer: Administrator