Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Converter og videoafspilningsprogram gratis

Sidst opdateret den 3 år siden
M
Mette
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Tak for gode råd. De er meget hjælpfuldePfftSynes om
vanjavanja
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
AVS4YOU har nogle gratis programmer. Jeg bruger selv de betalte og de virker rigtig godt.
Fedt Vanja
M
Mette
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Tak for rigtig god hjælp!
Skrevet d. 3 år siden
Der er noget, du har misforstået. Windows media player er ikke en del af officepakken, men en del af windows, så den burde du have på din pc. Gå ind i alle dine programmer og find Windows tilbehør, der ligger Windows Media player under.
En nemmere måde at finde den på er nede i venstre side ved siden af start knappen er der et søgefelt. I det felt skriver du mediaplayer, så burde den også dukke op.
Et fantastisk felt, hvor man kan søge efter alt.
Men der findes i øvrigt et freeware program, som er på dansk og kan afspille stort set alt meget bedre. Det er VLC.
https://www.videolan.org/vlc/index.da...ex.da.html
Den kan også konvertere videofiler.
Se under menuen Medier - Konverter gem.
Men der findes masser af konverteringsprogrammer - gratis - på markedet.
Her kan du se en liste og en mindre beskrivelse af en del af dem
https://www.techradar.com/best/free-video-converter
Personligt synes jeg, at programmet freemaker er helt eminent til at konvertere videofiler på kryds og tværs.
M
Mette
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Hej.
Jeg har stærk PC, der kører med Windows 10, men jeg har fravalgt at have abonnement på Officepakken og bruger bl.a. det gratis Libre Office. Det betyder, at jeg ikke har adgang til Media Player. Kan I anbefale mig et gratis program til afspilning af hjemmefabrikerede film både i HD og AVI-format mv. ?

Endvidere har jeg nogle gamle videofiler, der er gemt på DVD i VOB-format. Jeg vil gerne have disse konverteret til et andet format. Kan I anbefale mig et godt gratis konverteringsprogram?

Glæder mig til jeres svar. Mette
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Ordstyrer: Administrator