Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Video på FaceBook

Sidst opdateret den 1 måned siden
Kameramann
Jeg har forsøgt at lægge et kort video-klip op FaceBook, men selv om det er optaget i HD og kvaliteten er helt i top, så ligner det noget som katten har slæbt ind, når FaceBook har konverteret videoen til det format, som det bruger.

Video'en er en rå optagelse fra mit kamera, og den er i .MOV format, hvad skal jeg konvertere den til, hvis den skal fungere på FaceBook.
TS
Hvis du har uploadet den i HD, skulle den gerne vise den i HD. Hvis original filen er i god kvalitet, skulle Facebook videoen også gerne blive det. Det der kan ske er at, Facebook først viser en lav opløsning indtil den har konverteret filen i de andre formater, som passer til de forskellige platforme; tv, mobil, computer, hurtig og langsom forbindelse etc.

Facebook anbefaler selv mp4 og mov.

//ts
Kameramann
Mange tak for det brugbare svar.
Med venlig hilsen
Kameramann
B
Jeg har også prøvet det med Facebook, men jeg lægger alle mine videoer på Youtube, og henviser så blot til videoen på Facebook, det funker.
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.