Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Video på FaceBook

Sidst opdateret den 4 år siden
KameramannKameramann
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Jeg har forsøgt at lægge et kort video-klip op FaceBook, men selv om det er optaget i HD og kvaliteten er helt i top, så ligner det noget som katten har slæbt ind, når FaceBook har konverteret videoen til det format, som det bruger.

Video'en er en rå optagelse fra mit kamera, og den er i .MOV format, hvad skal jeg konvertere den til, hvis den skal fungere på FaceBook.
TSTS
Administrator
Skrevet d. 4 år siden
Hvis du har uploadet den i HD, skulle den gerne vise den i HD. Hvis original filen er i god kvalitet, skulle Facebook videoen også gerne blive det. Det der kan ske er at, Facebook først viser en lav opløsning indtil den har konverteret filen i de andre formater, som passer til de forskellige platforme; tv, mobil, computer, hurtig og langsom forbindelse etc.

Facebook anbefaler selv mp4 og mov.

//ts
KameramannKameramann
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Mange tak for det brugbare svar.
Med venlig hilsen
Kameramann
Skrevet d. 4 år siden
Jeg har også prøvet det med Facebook, men jeg lægger alle mine videoer på Youtube, og henviser så blot til videoen på Facebook, det funker.
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Ordstyrer: Administrator