Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Import af digitaliseret analog video - opdeling efter sceneindhold

Sidst opdateret den 4 år siden
M
Mette
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Hej.

Jeg vil til at redigere nogle gamle, analoge videoer, som er blevet digitaliseret og ligger i den form på en ekstern harddisk. Specifikationerne for en af videoerne fremgår af Fil1.

Jeg har uden problemer importeret den digitaliserede fil ind i Pinnacle Studio 21, som er det videoredigeringsprogram, som jeg bruger. Specifikationerne for det den importerede fil ses i Fil2.

Problemet er, at den importerede fil på 20 min. ligger i en scene/klip, som jeg naturligvis gerne vil have opdelt efter sceneindhold.

Har I et godt forslag til, hvordan jeg kan få opdelt den importerede video i forskellige scener, så redigeringsarbejdet bliver lettere?

I tidligere udgaver af Pinnacle Studio var det muligt at importere og få opdelt en video v.hj.a. sceneindhold. Ikke helt perfekt, men dog lettere at arbejde med.

På forhånd tak. Mette

PS. Hvordan vedlægger man en fil?
TSTS
Administrator
Skrevet d. 4 år siden

Mette skrev:

PS. Hvordan vedlægger man en fil?

Hej Mette

Pga. Begrænset serverplads kan man desværre ikke uploade filer. Jeg anbefaler at man uploader filer til er cloudserver(Dropbox, icloud, Google drive, Wetransfer) og linker til filerne.

//TS
M
Mette
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Hej. Jeg har fundet ud af det. Man kan opdele den lange film i Rediger. Mette
vanjavanja
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Mette!, Du er bare go´. Synes om
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Man kan også se denne "guide" som jeg tidligere har lavet til TIKI

https://www.youtube.com/watch?v=dZ0Th...be&t=1
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Ordstyrer: Administrator