Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Hvad sker der lige

Sidst opdateret den 3 år siden
Skrevet d. 3 år siden
Hvad er det lige der er sket med jeres side ? det hele ser meget mærkeligt ud :-(

Måske har jeg fået skrevet dette her et forkert sted, men jeg kan hverken finde hoved eller hale i det lige nu :-(

Det kunne minde om noget gammelt DOS halløj ;-) alt menuen står ude i venstre side og øverst på siden er der en blålig firkant ! meget underlig.

Hilsen
Preben Knudsen
Skrevet d. 3 år siden
Ser fint ud hos mig.
Det kan ske, at en side af ukendt årsag indlæses forkert, således at man ender i kodningen i stedet for.
Den nemme metode for genindlæsning af siden er ved at trykke på F5 - så sendes der besked om, at man ønsker at genindlæse den forfra.
Virker det ikke, ville jeg lukke browseren og så prøve at lukke op igen forfra.
Virker det heller ikke, så ville jeg prøve med en anden browser. De fleste har flere browsere installeret.
Så hvis man har prøvet med Edge, så prøv i stedet med Chrome eller Firefox eller hvad man nu har.
Virker det heller ikke, så prøv at genstarte computeren og start helt forfra.
Virker det heller ikke er der måske p.t. en fejl på siden, men set fra min stol, kører den fuldstændig som den plejer.
Skrevet d. 3 år siden
NU har jeg så prøvet at trykke F5 og genstartet samt åbnet siden i Chrome ;-) alle forsøg viser det samme kedelige :-(

Det var også sådan hos mig i går !
TSTS
Administrator
Skrevet d. 3 år siden
Skulle lige køre en backup og en opdatering.
Hvordan ser det ud hos dig?
TS - davk.dk
KbkingKbking
Nyt medlem
Skrevet d. 3 år siden
Den ser også mærkelig ud hos mig i chrome, men ser fint ud i edge, prøv med en anden browser.
Skrevet d. 3 år siden
Tak for hjælpen ;-)

NU se det godt ud hos mig både på Edge og Chrome :-)

God Weekend :-)
TSTS
Administrator
Skrevet d. 3 år siden
Synes om
TS - davk.dk
M
Mette
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Fungerer også fint i safari på Ipad.
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.