Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Action Kamera eller andet

Sidst opdateret den 3 år siden
F
Flemming L
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Hej Alle

Jeg vil gerne tage nogle nærbilleder af nogle billardkugler, når jeg støder til ballerne.

Optagelserne skal være skarpe og optages, så de kan afspilles i slow motion.

Jeg har derfor nogle spg til action cams.

Kan man stille fokus manuelt?
Hvis jeg optager med 240 fps - bliver det så afviklet i slowmotion når jeg afspiller med 60 fps?
Hvor skarpt bliver optagelse/afspilling i slowmotion?

Jeg har kikket på et Goextreme Vision+ 4K - det er billigt ca. 750 kr og kan optage i 1080P med 12o fps og i 720p med 240 fps.

Jeg har lidt på fornemmelsen af GoPro er noget af det bedste, men det er bare dyrt når jeg kun skal bruge kameraet i en weekend og ikke ved om jeg skal bruge det fremover.
Redigeret af Flemming L d. 08-02-2021 15:25, 3 år siden
BERLINGOBERLINGO
Bruger
Skrevet d. 3 år siden
Hej Flemming.

Det var ikke mange svar du fik på opslaget... Tænker, at der nok er en årsag til dette !

For ikke, at udfører en hel professor afhandling på dine spørgsmål = kvalitets krav vs kamera pris vs fremtiden...

Vil jeg anbefale, at du i stedet låner et "så godt som mulig kamera" og forsøger med det - til denne måske ene filmopgave...
Jeg sikker på, at du vil tage disse erfaringer med i fremtidige opgaver.

Ærlig talt.... Du kan simpelthen ikke få super skarpe optagelser i super slowmotion til 700-800 kroner... Beklager !
“Videns største fjende er ikke uvidenhed, det er illusionen om viden.” Blink
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.