Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

LOGO i øverste venstre hjørne

Sidst opdateret den 2 år siden
Skrevet d. 2 år siden
Hej

Hvordan laver man et logo i øverste venstre hjørne ? har et logo som skal lægges ind i spor 1 og videoen i spor 2.

Det er lykkes mig at få fjernet den hvide baggrund bag logoet så baggrunden er gennemsigtig, men det fylder altså det hele hen over videoen ;-)

Preben
Skrevet d. 2 år siden
Det vil nok være en fordel, hvis du skriver, hvilket program du bruger.
https://www.youtube.com/results?searc...nsert+logo

Her søgte jeg generelt på at indsætte logo i videoer, men man kan jo også søge på det aktuelle program.
Jeg bruger adobe premiere elements, og der er det meget nemt, idet når man har sat en eller flere videoer ind på hver sit spor, så kan man direkte i redigeringsbilledet bare trække i hjørnerne af filmen for at justere størrelsen og placeringen.
Så med et logo i spor 2, ville jeg først trække i håndtagene i hjørnerne indtil den har rette størrelse, og derefter flytte markøren ind i selve billedet og trække det til ønsket plads.
Særdeles nemt - når man ved hvordan Smil
Skrevet d. 2 år siden
UPS
Det var en forglemmelse, jeg bruger Pinnacle 26 Ultimate Studio :-)
Skrevet d. 2 år siden
Ja, det program kender jeg så intet til.
Men umiddelbart vil jeg tro, at du kan bruge cropping af dit logo jfr. denne vejledning.
https://learn.corel.com/tutorials/cro...-timeline/
Skrevet d. 2 år siden
Hej Alle :-)

Har lige fået en ven som er medie designer til at fjerne den hvide baggrund på det logo som jeg skulle bruge, jeg fik så "min" JPG fil tilbage i PNG med gennemsigtig baggrund.

Så kan jeg lægge det i i spor 1 og dobbeltklikke på det og så får jeg mange muligheder for at justere alt muligt.

Så tak for deltagelsen i mit spørgsmål :-)
Redigeret af Preben Knudsen d. 07-05-2023 08:22, 2 år siden
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Ordstyrer: Administrator