Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Hvor er alle blevet af ?

Sidst opdateret den 4 dage siden
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 4 dage siden
Hej HS og alle I andre,

Jeg kan også savne det liv vi tidligere havde her på DAVK. Smil

Da Michael Koldtoft (MK) mistede interessen for DAVK lykkedes det ikke for mig at overtage 'forummet'.Blink

Heldigvis havde Toke skrevet sig på venteliste til DAVK og overtog det da MK's betaling udløb.

Jeg ville gerne skrive mere her, men jeg er jo amatør og kan ikke tale med om de nyeste tendenser indenfor video eller diverse regelændringer i droneflyvning.

Jeg har dog en DJI Mini-2 drone og et A1/A3 certifikat og laver stadig video med mit Canon XA10 fra 2012.
Jeg er også den lykkelige ejer af et Sony AX53, der vel nok er et af de bedste videokameraer til amatørbrug.

Jeg er formand for ZOOM — Frederiksberg Foto- & Videoklub.

Jeg lægger et link til Frederiksberg Lokal TV's youtube kanal

De bedste hilsner

Verner
HSChristiansenHSChristiansen
Juniormedlem
Skrevet d. 8 dage siden
Tror du har ret, jeg bruger også YouTube eller søger på Google, man kan jo finde svar på næsten alt. Det er jo nok sådan det bare er, alting forandre sig.
BERLINGOBERLINGO
Bruger
Skrevet d. 8 dage siden
#HSChristiansen.
Du har ganske ret. Der sker ikke meget i dette gamle forum !

Der kan være mange årsager til dette.
Måske er en del medlemmer af den gamle generation som mere eller mindre har lagt hobby´en på hylden. Det kan også være, at medlemmer har søgt medlemskab i andre grupper fx på Facebook. Desuden findes der i dag rigtig mange gode Youtub´er inden for video/foto området. Den nyeste generation laver video med mobiltelefon og app´en producere automatisk genereret færdig video med musik og AI logaritmer hjælper yderligere på vej !!!

Aktivitet i dette forum er efterhånden minimal og synergi effekten forstærker en nedadgående spiral...
Jeg er selv hoppet på "drone vognen" og kan konstatere fra tidligere opslag om dette emne, at der ikke er den store interesse i dette forum.

Jeg melder mig derfor ud af dette forum ved udgangen af året.
Redigeret af BERLINGO d. 13-11-2024 19:49, 8 dage siden
HSChristiansenHSChristiansen
Juniormedlem
Skrevet d. 9 dage siden
Jeg er næsten daglig inde på siden og kikke om der skulle være lidt nyt. Men nej ! for få år siden var der masser af indlæg, der var altid noget at lære, er der slet ingen der filmer mere eller løber ind i problemer ? Jeg er helt klar over jeg heller ikke har skrevet noget meget længe, men har ikke haft nogle problemer eller noget jeg skulle bruge hjælp til. I hele 2024 har der kun været 3 nye tråde....
Savner bare lidt livet der var her engang Smil
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Ordstyrer: Administrator