Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Hvem er aktive på DAVK

Sidst opdateret den 1 år siden
F
Flemming L
Juniormedlem
Skrevet d. 1 år siden
Jeg har været fraværende i mange år her på DAVK.

Jeg arbejder på Aalborg Universitet, hvor vi forsker og uddanner ingeniører bl.a. til filmproduktion (Medialoger)

Hvis der er nogle unge videoentusiaster og andre film/videoproduktionsmedlemmer som har interesse i at blive introduceret lidt for den nyeste teknologi, så vil jeg gerne arrangere et fyraftensmøde på Aalborg Universitet i Sydhavnen. (i København)

Vi arbejder bl.a. med samme teknologi som Mandalorian blev optage på..

Hvis du har interesse, så svar gerne og skriv et par ord om, hvad du laver og om du har planer om at tage en videregående uddannelse

Mvh

Flemming Løvenhardt
Redigeret af Flemming L d. 13-08-2023 10:11, 1 år siden
BERLINGOBERLINGO
Bruger
Skrevet d. 1 år siden
Jeg er lidt aktiv en gang imellem på DAVK.

Det er svært i dit skriv at se nogen interaktiv gulerod.

Hvis du skal sælge varen i dit skriv, så skal der nok en del mere lækker content !

Husk på, at vi daglig bliver bombarderet med fx ordet "Nyeste Teknologi" --- Denne lokkemad preller nemt af i "hverdags mediestøjen" på de fleste (også) i denne gruppe Blink
KameramannKameramann
Bruger
Skrevet d. 1 år siden
Jeg er egenlig reklamefotograf, men da jeg sådan for sjov købte et videokamera i starten af nullerne, der oprettede jeg som bruger på DAVK, og jeg fik virkelig en masse brugbare tip og gode råd i dette fora.

Mit videokamera blev desværre alt for hurtigt forældet, da det kun kunne optage i SD (standard definition), og da jeg ikke ville kaste flere penge efter nye videokameraer, så er det i de senere år kun blevet til nogle få videoer, som jeg har optaget med mine stilbillede kameraer.

Jeg har dog konstateret, at selv om mine Fujifilm stilbillede kameraer, kan lave nogle flotte videoer, så er de alt for klodsede til det formål, og det er udelukket at lave noget håndholdt.

Men da jeg gik på pension, der investerede jeg i en drone, som jeg egenlig havde planlagt, at lave luftfotos med, jeg opdagede dog hurtigt, at den også kunne lave nogle fine videoer, og i dag laver jeg næsten udelukkende videoer med min drone.

Og som nævnt, så er jeg gået på pension, så det er rendyrket hobby, når jeg tager billeder eller laver en lille video, så jeg er kun aktiv her på DAVK for hyggens skyld.
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Ordstyrer: Administrator