Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Sorte kanter venstre/højre.

Sidst opdateret den 1 år siden
Skrevet d. 1 år siden
Hej :-)

Mit kamera optager i MTS-filer, og de fylder hele bredden på diverse skærme ;-)

Mit problem er nu når jeg har redigeret det i Pinnacle 26 Studio Ultimate, så er der et sort felt i begge sider på det færdige resultat. Og har jeg f.eks. tilføjet mit logo i øverste venstre hjørne, så så er det dels på billedet men også på den sorte kant :-(

Har også lagt mærke til at nogle af mine rå MTS-filer, som afspilles i VLC Player har disse sorte kanter men afspiller jeg dem i Windows MediaPlayer fylder billedet hele skærmen.

Men som sagt er det mine færdigredigeret film der er sorte i begge kanter, uanset hvilken player jeg bruger ;-)

Nogen her der kan hjælpe ?

Hilsen
Preben Knudsen
KameramannKameramann
Bruger
Skrevet d. 1 år siden
Det er vel ikke sådan, at dine optagelser er anamorfiske, og at du ikke har fortalt det til videoredigeringsprogram.
Skrevet d. 1 år siden
Hej Kameramann

Tak for svar, men jeg forstår ikke lige hvad du mener med det fine ord ;-)

Jeg har intet ændret nogen steder, så forstår ikke helt hvad der foregår ! andre optagelser som jeg har lavt med mit nye kamera giver ikke de sorte områder i begge sider.

Når jeg afspiller mine MTS-filer i Windows (inden redigering) er der ikke noget galt ! men dog hvis jeg afspiller i VLC player kan de også vise sig :-(
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.