Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

JBL Link Music

Sidst opdateret den 3 år siden
HSChristiansenHSChristiansen
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Jeg ved ikke om der er en der kan svare mig på dette spørgsmål som ikke har noget med video at gøre.
Jeg købte for nogen tid siden denne https://dk.jbl.com/smart-speaker/LINK...MUSIC.html for at kunne streame musik/radio fra min mobil. Det er det eneste jeg ville/vil bruge den til og IKKE alt det der med Google Assistant og en stemme der skal tale til mig. Jeg har prøvet at slå alt fra så det kun er som en højtaler jeg streamer til, men alligevel sker det næsten dagligt at en kvinde stemme siger et eller andet lige pludselig også selv om jeg ikke carster til den, vi føler os overvåget og lidt uhyggeligt til mode når den pludselig ud af den blå luft begynder at snakke. Jeg har foreløbigt fjernet den da det er ubehageligt men er der da slet ingen muligheder for at den kun bruges som højtaler og ikke alt det andet gejl ?
Skrevet d. 3 år siden
Jeg kender ikke højttaleren, men så vidt jeg kan se i brugsanvisningen og i generelle opsætninger af JBL højttalere, så skal denne højttaler sættes op via Google Home/voice assistant.
Det har jeg en fornemmelse af, at du ikke har gjort, så derfor tror jeg at stemmen du hører siger noget i retning af Voice setup eller lign.
Så du er nødt til at downloade google home til din telefon og så få sat den op til at virke via den.
Når først du har gjort det, ser det for mig ud til, at du kan streame til den uden at bruge Voice Assistant, og i stedet bare streame via Blutooth eller wifi. Men du skal gennem opsætningen først.
Herefter tror jeg heller ikke, at du vil høre stemmen mere. Derudover kan du på bagsiden deaktivere den indbyggede mikrofon, så den heller ikke kan "aflytte" dig.
Jeg har selv en JBL soundbar til mit tv med det hele indbygget, og efter opsætning har "damen" ikke sagt et kvæk. Jeg bruger kun den del, som viderebringer lyd fra mit tv, men den har også indbygget chromecast, google voice assist osv, men det mærker jeg intet til.
HSChristiansenHSChristiansen
Juniormedlem
Skrevet d. 3 år siden
Tak for svar. Har deaktiveret mikrofonen og fandt et sted hvor der stod ' / Front & top(Lyser op, når den er aktiv / Tryk for at stoppe lyd, timer, alarmer og svar / Tryk i >2 sek for at aktivere din Google Assistant) der har jeg trykket og håber hun ikke siger mere, det burde hun jo da der også stårTryk i >2 sek for at aktivere din Google Assistant)

Men det er lidt mærkeligt forleden aften hvor den var slukket og vi så en film i TV siger den pludselige hvor de nærmeste restauranter ligger hende, jeg har ikke givet den tilladelse til at kende min adr. jeg har ikke ladet den kende min stemme alt i Google Home har jeg deaktiveret, lidt uhyggeligt syntes jeg.
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.