Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Trafikstyrelsen overtager permanent driften efter Naviair

Sidst opdateret den 2 år siden
BERLINGOBERLINGO
Bruger
Skrevet d. 2 år siden
Til orientering Smil

Trafikstyrelsen overtager permanent service driften efter Naviair af Danmarks kort over dronezoner med restriktioner pr.1 Juli 2023.

Trafikstyrelsen nye driftside findes her: https://www.droneregler.dk/dronezoner
“Videns største fjende er ikke uvidenhed, det er illusionen om viden.” Blink
KameramannKameramann
Bruger
Skrevet d. 2 år siden
Jeg synes det principielt er uacceptabelt, at Trafikstyrelsens kort over dronezoner også henviser til NOTAM, der er på engelsk, her i Danmark kommunikerer vi på dansk.
26mook26mook
Bruger
Skrevet d. 2 år siden
Helt enig Kameramann !

Trafikstyrelsen har givet mig et international Lokomotivførerlicens ... på dansk ! Nogle gange kan man blive udtaget til overhøring af diverse regler af Trafikstyrelsen og her spurgte jeg om det var hensigtsmæssigt at licensen var på dansk og hvordan jeg skulle bruge det i udlandet ? Der blev lidt tavshed og så fik jeg følgende svar: Du finder bare en der også har et lokomotivførerlicens på et andet sprog og så kan man tyde ud derfra !
Redigeret af 26mook d. 12-04-2023 11:37, 2 år siden
BERLINGOBERLINGO
Bruger
Skrevet d. 2 år siden
Synes nu ikke det er et kæmpe stort problem med NOTAM.
Desuden er dronezoner med restriktioner, den absolut vigtigste parametre for de fleste dronepiloter.

Men, hvis man har en mere professionel tilgang og fx driver en virksomhed med serviceydelser med taginspektioner, mapping mm. og ikke mindst indgående planlægning til en dronemission, så vil jeg anbefale at lægge vejen forbi Plan2Fly: https://plan2fly.com/
“Videns største fjende er ikke uvidenhed, det er illusionen om viden.” Blink
N
neumann
Juniormedlem
Skrevet d. 2 år siden
Man må så håbe de er bedre til det end de har været til at styre Niels Bohr Bygningen. For det er da gået helt skævt. 😀
KameramannKameramann
Bruger
Skrevet d. 2 år siden
Jeg synes egenlig, at Trafikstyrelsens kort med dronezoner er helt ok, om end Naviair's dronezone kort måske var en tak bedre, men det kan også skyldes, at det altid er en lille smule besværligt, at skulle vænne sig til noget nyt.
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.